18 DE JUNY de 18:00 a 19:30
Estratègia de creixement en xarxa del consum agroecològic
Amb la participació de les productores Cal Camat i l’Aresta que aportaran la visió des de la producció.
La Bajoca és una xarxa de 5 grups de consum del Camp de Tarragona, amb 174 sòcies i 68 proveïdores de tot tipus de productes (alimentaris, neteja, higiene, roba, etc). Compta amb una gestió unificada a través d’una botiga online i treball remunerat, i un transport que reparteix les cistelles als 5 municipis. El sistema permet fer comandes de productes comuns pels 5 grups i de proveïdors locals només per als socis de cada municipi. L’objectiu de la bajoca és créixer per poder fer un salt d’escala, coordinar-se amb els grups de consum agroecològics de la resta del país i fomentar o ajudar a noves productores.
Més informació a: https://labajoca.cat/
PARLAREM DE:
El model del grup de consum la Bajoca
o Què ofereix la bajoca: productes i productors
o Eines organitzatives que utilitza (botiga, sistema de facturació, local, capacitat logística pròpia, persona alliberada, etc.)
o Estructura econòmica
o Voluntat de dinamitzar des del consum (fires i activitats varies)
Visibilitzar les diferències respecte els grups de consum basats en l’autogestió, des de la perspectiva de la persona consumidora i des de la perspectiva del productor