Presentació Biolur Gipuzkoa
Ens trobem en un moment en la que la producció i abastiments d’aliments, com tants altres àmbits, afronta reptes majúsculs: una crisi climàtica cada cop més dura i un context polític que no sembla caminar cap a les possibles respostes.
Com podem aconseguir una alimentació saludable i respectuosa amb entorn natural i humà?
Dia: 4 d’abril
Hora: de 18 a 20.30 h
Lloc: Casal “El Centru” de Bràfim
Programa:
18.00 h Visita a l’obrador cooperatiu de La brostada
19.00 h Presentació Biolur Gipuzkoa, Associació de producció i consum ecològics de Guipuzkoa, amb més de 100 productores associades i 30 grups de consum.
19.30h Debat – col·loqui amb la participació de:
- Biolur
- Fundació Emprius
- Associació de Productores Agroecològiques de Catalunya (APACAT)
- Cooperativa El Brot
20.30 h Tancament de la jornada
Biolur Gipuzkoa és una associació que, des de l’any 1993, agrupa pagesos i consumidors amb l’objectiu de donar suport i impulsar l’agricultura i la ramaderia ecològica. Podrem conèixer de primera mà el funcionament d’aquesta iniciativa que agrupa desenes de projectes productius i nombrosos grups de consum a escala provincial.
Aquest exemple donarà peu a la taula-col·loqui per debatre sobre alternatives per a una producció d’aliments amb valors, en la que representants de diverses iniciatives explicaran com afronten els reptes actuals. El debat serà obert per compartir inquietuds, experiències i coneixements amb totes les persones de la sala.