Quan la gestoria et passa la comptabilitat, no saps si està bé o malament? I si et passa les nòmines, saps revisar si la nòmina està bé o no? Saps quins impostos presenta la gestoria per la teva cooperativa i com comprovar que quadren amb els teus excels?
En el marc del programa Consolidem-nos, es proposa aquesta formació perquè les cooperatives puguin fer seguiment i validar les tasques que fan les seves gestories.
En el marc del programa Consolidem-nos, es proposa aquesta formació perquè les cooperatives puguin fer seguiment i validar les tasques que fan les seves gestories.
OBJECTIUS
- Conèixer quines feines fa la gestoria en gestió comptable, laboral i administrativa
- Entendre les eines que utilitza la gestoria per fer seguiment de la gestió de la cooperativa
CONTINGUTS
1. Gestió administrativa
- Qui fa les obligacions registrals (estatuts, canvis Consell Rector, comptes anuals, llibres socis)
- Les obligacions de la llei transparència
- Les obligacions de la llei de protecció de dades
- L’assegurança de Responsabilitat Civil obligatòria
2. Gestió laboral
- Entendre les nòmines que fa la gestoria
- Entendre el cost de la Seguretat Social
- L’obligació del pla de riscos laborals
3. Gestió econòmica
- Planificació econòmica: el pressupost (+analítica preu/hora) i el pla de tresoreria
- Emetre i rebre factures + gestió impostos: IRPF, IVA, 347
- Entendre i fer seguiment de la comptabilitat que fa la gestoria (balanç situació, Pèrdues i Guanys, majors de seguiment)
- Revisar i presentar els Comptes anuals (+ Impost Societats) que fa la gestoria
FORMADOR
Jordi Escoda Cusidó
Jordi Escoda Cusidó