Vistes de navegació

Navegació de visualitzacions Esdeveniment

Avui

Comptabilitat analítica i generació d’escenaris per a la sostenibilitat econòmica de les cooperatives – Sessió 1

TALLER ON-LINE: Comptabilitat analítica i generació d'escenaris per a la sostenibilitat econòmica de les cooperatives Anàlisi dels serveis i productes que oferim i el seu posicionament estratègic: són comunicables? Com calculem preus de venta que permetin la sostenibilitat de la cooperativa? o Càlcul de marges dels nostres productes i serveis o Costos directes: què són i com calcular-los o Costos [...]

Comptabilitat analítica i generació d’escenaris per a la sostenibilitat econòmica de les cooperatives – Sessió 2

TALLER ON-LINE: Comptabilitat analítica i generació d'escenaris per a la sostenibilitat econòmica de les cooperatives Anàlisi dels serveis i productes que oferim i el seu posicionament estratègic: són comunicables? Com calculem preus de venta que permetin la sostenibilitat de la cooperativa? o Càlcul de marges dels nostres productes i serveis o Costos directes: què són i com calcular-los o Costos [...]

Treiem-li suc a la comunicació digital! Sessió 1

TALLER ON-LINE: Treiem-li suc a la comunicació digital! Sessió 1 Estratègia de comunicació digital per a projectes de l’ESS Objectiu Entendre la comunicació com a part esencial de l’estratègia dels projectes, centrant-nos en el què diem a les nostres xarxes socials. Continguts Estratègia de comunicació Què és? Per a què serveix? Els 8 passos que formen la teva estratègia de [...]

Treiem-li suc a la comunicació digital! Sessió 2

TALLER ON-LINE: Treiem-li suc a la comunicació digital! Sessió 2 Introducció a tècniques de màrqueting digital SEO i SEM Objectiu Aprendre a posicionar el teu web als cercadors i a fer anuncis de màrqueting digital. Continguts Introducció pràctica al SEO i al SEM Què és el SEO? I el SEM? Tècniques de SEO: Onpage i Offpage Com fer una keyword [...]

Eines comercials per fer créixer el teu projecte

TALLER ON-LINE: Eines comercials per fer créixer el teu projecte Objectiu Facilitar eines i estratègies per la tasca comercial de les coopertives Aconseguir perdre la por i les inseguretats dels cooperativistes per afrontar la tasca de vendre els propis productes o serveis Adaptar les estratègies comercials de les cooperatives a la situació de recessió econòmica que viurem després del confinament [...]

RECURSOS DE FINANÇAMENT PER A COOPERATIVES

Recursos de finançament per a cooperatives Data: 19 de maig de 2020 Horari: de 10:00 a 12:30 Lloc: ON LINE Descripció: Conèixer els diferents instruments d’autofinançament i finançament públic a disposició de les cooperatives   El taller es farà mitjançant la plataforma digital ZOOM INSCRIU-TE

Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos Sessió 1

TALLER ON-LINE: Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos S'explicaran les bases per fer un estudi de mercat: definició dels objectius en funció del nivell de desenvolupament del projecte, anàlisi del mercat des de diferents perspectives (productes i serveis que s'ofereixen, proposta de valor, segments d'usuaris/àries, entorn productiu del projecte) i aplicabilitat dels resultats per enfocar l’estratègia i [...]

Itinerari Engeguem! / Sessió 1

ON-LINE (Plataforma Zoom)

Dilluns 25 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dimarts 26 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dijous 28 de maig - de 10.00 a 12.30h. Sessió de l'Ernest García. Laboral - de [...]

Itinerari Engeguem! / Sessió 2

ON-LINE (Plataforma Zoom)

Dilluns 25 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dimarts 26 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dijous 28 de maig - de 10.00 a 12.30h. Sessió de l'Ernest García. Laboral - de [...]

Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos Sessió 2

TALLER ON-LINE: Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos S'explicaran les bases per fer un estudi de mercat: definició dels objectius en funció del nivell de desenvolupament del projecte, anàlisi del mercat des de diferents perspectives (productes i serveis que s'ofereixen, proposta de valor, segments d'usuaris/àries, entorn productiu del projecte) i aplicabilitat dels resultats per enfocar l’estratègia i [...]

Go to Top