Si vols aprendre a comunicar i emocionar els valors de la teva cooperativa a través de les xarxes socials, aquesta és la teva formació.
La formació es desenvoluparà en dues sessions:
1a sessió / Creació d’estratègia de comunicació. De la proposta de valor al relat.
27/06/2024 a les 10 hores
On-line(una vegada feta la inscripció s’enviarà l’enllaç)
Durant aquesta sessió es pretén fer reflexionar a les entitats sobre la seva estratègia a les seves xarxes socials. També s’ensenyaran recursos per explicar històries que emocionin.
Objectius de la sessió:
– Reflexionar i fixar una estratègia comunicativa per a les xarxes socials.
– Aprendre a planificar la comunicació digital a partir de la proposta de valor dels projecte.
– Aplicar l’art de saber explicar històries per emocionar i vincular a partir de les xarxes socials.
2a sessió / Taller pràctic per elaborar un pla de continguts.
4/07/2024 a les 10 hores
Tarragona Impulsa (Espai Tabacalera, C/ del Cardenal Vidal i Barra-quer, S/N, 43005 Tarragona)
Les entitats assistents desenvoluparan un pla de continguts per a xarxes socials, sense perdre la seva essència i el seu estil.
Objectius de la sessió:
– Establir els continguts mínims que ha de tenir un pla de continguts per a les xarxes socials.
– Creació d’un esquema de pla de continguts per a les xarxes socials sense perdre l’essència i estil de cada cooperativa.