Vistes de navegació

Navegació de visualitzacions Esdeveniment

Avui

Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos Sessió 1

TALLER ON-LINE: Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos S'explicaran les bases per fer un estudi de mercat: definició dels objectius en funció del nivell de desenvolupament del projecte, anàlisi del mercat des de diferents perspectives (productes i serveis que s'ofereixen, proposta de valor, segments d'usuaris/àries, entorn productiu del projecte) i aplicabilitat dels resultats per enfocar l’estratègia i [...]

Itinerari Engeguem! / Sessió 1

ON-LINE (Plataforma Zoom)

Dilluns 25 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dimarts 26 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dijous 28 de maig - de 10.00 a 12.30h. Sessió de l'Ernest García. Laboral - de [...]

Itinerari Engeguem! / Sessió 2

ON-LINE (Plataforma Zoom)

Dilluns 25 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dimarts 26 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dijous 28 de maig - de 10.00 a 12.30h. Sessió de l'Ernest García. Laboral - de [...]

Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos Sessió 2

TALLER ON-LINE: Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos S'explicaran les bases per fer un estudi de mercat: definició dels objectius en funció del nivell de desenvolupament del projecte, anàlisi del mercat des de diferents perspectives (productes i serveis que s'ofereixen, proposta de valor, segments d'usuaris/àries, entorn productiu del projecte) i aplicabilitat dels resultats per enfocar l’estratègia i [...]

Itinerari Engeguem! / Sessió 3

ON-LINE (Plataforma Zoom)

Dilluns 25 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dimarts 26 de maig - de 10.00 a 12.00h. (sessió matí 2 hores) - de 16.30 a 18.30h. (sessió tarda 2 hores) Dijous 28 de maig - de 10.00 a 12.30h. Sessió de l'Ernest García. Laboral - de [...]

XERRADA- PRESENTACIÓ DEL GRUP DE CONSUM LA BAJOCA

18 DE JUNY de 18:00 a 19:30 Estratègia de creixement en xarxa del consum agroecològic Amb la participació de les productores Cal Camat i l’Aresta  que aportaran la visió des de la producció. La Bajoca és una xarxa de 5 grups de consum del Camp de Tarragona, amb 174 sòcies i 68 proveïdores de tot tipus de productes (alimentaris, neteja, [...]

Reactivem Reus amb el cooperativisme

09 DE JULIOL de 12:00 a 14:00 “Reactivem Reus amb el cooperativisme” és una jornada que posa damunt la taula la necessitat de generar economia social i solidària a Reus com a resposta a la situació de crisi econòmica i social que està generant la pandèmia de la Covid-19. Després de la presentació del Pla de Reactivació econòmica i social [...]

ITINERARI FORMATIU D’ESPECIALITZACIÓ: GESTIÓ I ADMINISTRACIÓ DE COOPERATIVES

Mas Carandell Barri Gaudí. Carrer de Terol, 1, Reus

SESSIÓ 1: PRINCIPALS AVANTATGES DE LES COOPERATIVES Dimecres 16/09/2020 – Mas Carandell – 16:00h-19:30h A càrrec de Miquel Segú L’opció Cooperativa Com funciona? Les persones, el centre de la cooperativa Sòcies de treball Treballadores contractades a la cooperativa Incorporació com a sòcies treballadores Òrgans socials La Cooperativa versus altres fórmules societàries SESSIÓ 2: RÈGIM ECONÒMIC I FISCAL Dijous 17/09/2020 – [...]

FEM CRÉIXER L’ECONOMIA SOCIAL I SOLIDÀRIA AL BAIX PENEDÈS

Celler Jané Ventura Carretera de Calafell, 2, El Vendrell, Espanya

Fem créixer l’Economia Social i Solidària al Baix Penedès dins el marc del BPFest Dissabte 24/10/20 de 16 h a 19:30 h Des de diferents entitats del Baix Penedès sorgeix la necessitat i voluntat de crear una xarxa d'organitzacions que des del treball col·lectiu i el suport mutu treballi per a la transformació de la realitat social i ecològica de [...]

ESTRATÈGIES DE COMUNICACIÓ PER PROJECTES AGROECOLÒGICS

Presentació de l'informe "Estrategias de Comunicación para facilitar saltos de escala en agroecología", de la Fundación Entretantos La comunicació pot fer visibles i atractius els projectes productius i/o de distribució, la primera condició necessària perquè les persones canviïn els seus patrons de compra. En segon lloc, pot activar i sostenir una relació afectiva de comunitat i confiança entre els actors [...]

Go to Top