S’ha fet públic en el marc de la Fira d’Economia Solidària del Camp de Tarragona
Un total de 69 organitzacions d’economia social i solidària del Camp de Tarragona han presentat, a la V edició de la Fira d’Economia Solidària del Camp de Tarragona, la segona edició del catàleg que recull tots els productes i serveis que ofereixen. El material, editat per l’Ateneu Cooperatiu CoopCamp, té per objectiu fer visible el moviment que hi ha al territori. Vol ser un recurs perquè organismes públics i privats tinguin al seu abast a l’hora de fer contractacions.
La 2a edició del Catàleg de l’Economia Social i Solidària del Camp de Tarragona s’edita en un context en què la pujada de preus, la falta de subministraments, l’emergència climàtica i la falta de recursos naturals com l’aigua fan evidents la importància del paper de juga el consum conscient i responsable com una mesura que contribueix a la millora de la vida de les persones i a la construcció de municipis millors per viure.
Aquesta és una eina que facilita, agilitza i simplifica la compra, el consum i la contractació local i responsable. És per això que l’Ateneu CoopCamp farà arribar exemplars a les diferents administracions públiques del territori, per interpel·lar-les i per mostrar-los el gran ventall de possibilitats que ofereixen les empreses de l’economia social per resoldre les seves necessitats. El Catàleg també vol atendre la seva responsabilitat d’apostar per un consum respectuós amb el medi i la societat.
La xarxa i l’oferta de l’Economia Social i Solidària (ESS) és cada cop més extensa i diversa al Camp de Tarragona. La 2a edició del Catàleg de l’Economia Social i Solidària del Camp de Tarragona incorpora 25 nous projectes cooperatius respecte la primera edició que es va publicar l’octubre del 2020.