CoopCamp organitza una trobada per a projectes de l’economia social i solidària

Amb l’objectiu d’apoderar els projectes d’economia social i solidària del Camp de Tarragona en la comunicació dels seus projectes i sumar a fer més visible el sector, l’Ateneu CoopCamp proposa una jornada de comunicació social i transformadora per a organitzacions de l’economia social i solidària.

Què comuniquem i com? Quins canals fem servir? Quines imatges utilitzem?  Qui protagonitza la comunicació? Què interessa als mitjans de comunicació d’allò que diem?

Una jornada de comunicació social i transformadora per a reflexionar i debatre sobre la gestió comunicativa dels projectes d’economia social i solidària i adquirir eines que millorin la visibilitat del sector posant de relleu els valors que el caracteritzen.

La jornada tindrà lloc el 4 de novembre, al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (Av. Catalunya, Tarragona), de 9.30 a 14 h. El matí es dividirà en 3 parts:

  1. La ponència d’una periodista que abordi la relació entre mitjans de comunicació i l’economia social i solidària (pendent de confirmació).
  2. Un espai dinamitzat sobre bones pràctiques que mostri casos d’èxit d’organitzacions de l’economia social i solidària que han decidit comunicar amb mirada social i transformadora.
  3. Dos tallers pràctics simultanis per adquirir eines i recursos que facilitin la gestió d’una comunicació transformadora que sigui coherent amb els valors de l’economia social i solidària. Caldrà participar de l’un o de l’altre (pendents de concretar).

Aquesta jornada compta amb el suport de la Universitat Rovira i Virgili.

L’assistència a la jornada és gratuïta i està pensada especialment per a projectes de l’economia social i solidària que es proposen millorar la seva comunicació des d’una mirada social i transformadora. Aquesta jornada està oberta també a professionals i estudiants de la comunicació que volen millorar el seu coneixement i relació amb els projectes de l’economia social i solidària.

Inscriviu-vos